BIOLENTZIA GABEKO MUNDU BAT MAITATU DEZAGUN!














domingo, 27 de noviembre de 2011

TEKNOLOGIA BERRIAK?

Irakasleak, IKT-ko praktika orduan geundela, ISSUU programaz mintzatu gintuen. Oso interesgarria iruditu zitzaidan eta arakatzea erabaki nuen, bullying-ari buruzko zer edo zer aurkitzeko esperantzarekin. Begiratzen nenbilela, honako aldizkari hau ikusi nuen. Irakurtzen hasi eta nire bloggerako ezin hobea zela konturatu nintzen.
Aldizkari honetan, gai ugari jorratzen dira baina batez ere, blog honetarako aproposa iruditu zaidan bat. Ciberbullying-a hain zuzen ere. Horrela, eusko jaurlaritzak ikastetxetan jarraitu beharreko jarduera gida bat jarri du martxan arazo honi aurre egiteko irtenbideak proposatuz.
Beraz, aldizkari hau irakurtzea da nire gomendioa. Oso lagungarria izan daitekeelako bai arazo hau jasaten dutenentzat  bai eta bizi dutenentzat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario